Tilaa kytkentä tekstiviestillä

Olet muuttanut uuteen asuntoon ja sähköt eivät toimi. Mikä neuvoksi??

Olet saanut meiltä tekstiviestin sähköjen kytkennästä, joten voit itse tehdä turvallisen kytkennän tilauksen alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Varmistathan, että kaikki sähkölaitteet ovat pois päältä kytkemishetkellä. Esim. lieden tai kiukaan päälle jääneet tavarat aiheuttavat palovaaran ja tämän takia haluamme aina varmistuksen ennen etänä tapahtuvaa sähköjen päällekytkentää.

Kun olet varmistanut, että käyttöpaikkaasi voidaan kytkeä sähköt vastaa tekstiviestiin: Kytke

Muista, että olet itse aina vastuussa turvallisesta kytkennästä.

Kytkentöjä teemme arkisin kello 8.00 – 16.00 välisenä aikana. Huomaathan, että sähköt eivät kytkeydy välttämättä heti lähettämäsi tekstiviestivarmistuksen jälkeen. Arkisin, klo 15.00 mennessä lähetettyjen varmistusten kytkennät tehdään samana päivänä kello 16.00 mennessä ja viikonloppuna lähetettyjen varmistusten kytkennät seuraavana maanantaina kello 16.00 mennessä.

Mikäli sähkömittarisi sijaitsee asunnossasi, pitää pääkytkimen olla I-asennossa, jotta mittariin saadaan yhteys. Jos sinulla on kysyttävää etäkytkentään liittyen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 017 224 400 ma-to klo 8-18 ja pe 8-16.

.

Savon Voima Oyj

PL 1024
(Kapteeninväylä 5)
70901 Toivala

Asiakaspalvelu
017 224 400

Maksuttomat 24H- vikapalvelunumerot:

Sähköviat
0800 307 400

Kaukolämpöviat
0800 307 800

Vaihde 017 223 111

Scroll to top