Asiakkaan Ääni -tunnustus laadukkaista asiakaskohtaamisista

Julkaistu 09.02.2016 - Kategoriassa Tiedote

Savon Voiman asiakaspalvelu sai kahden tähden Asiakkaan Ääni -tunnustuksen laadukkaiden asiakaskohtaamisten eteen tehdystä pitkäjänteisestä työstä.

Kahden tähden Asiakkaan Ääni -tunnustus myönnetään 30 prosentille mittauksen piirissä olevista organisaatioista. Lisäksi nämä organisaatiot kuuluvat arviolta 15 prosentin joukkoon kaikista suomalaisista organisaatioista.

Asiakkaan Ääni -tunnustus kertoo liiketoiminnan asiakaskeskeisyydestä

Tunnustus perustuu yli 500 000 suomalaisen asiakkaan antamaan palautteeseen. Se kertoo siitä, että korkea asiakastyytyväisyys korostuu yrityksen jokapäiväisessä työssä. Lisäksi Asiakkaan Ääni -tunnustuksen saaneissa yrityksissä asiakaskeskeisyys sekä asiakkaan kuuntelu ovat toiminnan kehittämisen lähtökohtia.

Jatkamme edelleen tätä asiakaspalvelun laadun parantamiseksi tehtävää työtä ja pyrimme aina parempiin saavutuksiin asiakaskohtaamisten saralla!

-savonvoimalaiset

Savon Voima Oyj

PL 1024
(Kapteeninväylä 5)
70901 Toivala
asiakaspalvelu
017 224 400
vaihde 017 223 111

Maksuttomat 24H vikapalvelunumerot:
Sähköviat:
0800 307 400
Kaukolämpöviat:
0800 307 800

Scroll to top